سؤالات متداول کاشت مو کاشت مو در تبریز
نویسنده : admin - ساعت 10:53 روز 16 آذر 1395برچسب:,

ازجمله سوالات متداول کاشت مو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 آیا کاشت مو در تبریز برای زنان نیز صورت می‌گیرد؟

بله. ریزش مو در زنان تقریباً شایع است. اگرچه الگوی ریزش موی زنان نسبت به مردان متفاوت است و اغلب پشت خط مو کم‌پشت می‌شود. روش درمانی مردان و زنان مشابه است. با کاشت مو در تبریز ، در کلینیک دکتر معیری زیبایی خود را باز یابید.

کاشت مو در تبریز

آیا این روش دردناک است؟

روش کاشت موی FUE دردناک نیست. برای بی‌حس کردن ناحیه قبل از شروع درمان از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود و ازاین‌رو بیمار در طول کاشت مو در تبریز به‌جز احساس سایش مختصر، دردی را احساس نمی‌کند کمی قرمزی  پس از کاشت مو ایجاد می‌شود که در عرض چند روز از بین می‌رود.کاشت مو در تبریز به روش FUE در کلینیک حکیمان.

 

آیا در هنگام کاشت مو باید موها را کوتاه کرد؟

خیر. لازم نیست قبل از کاشت مو، موهای خود را کوتاه کنید و موهای بلند مشکلی برای کاشت مو ایجاد نمی‌کند. برعکس لازم است موها در هنگام کاشت حداقل دو سانتی‌متر بلند باشند تا محل زخم گرفتن گرافت از پشت سر مخفی بماند.

 

 آیا موهای کاشته شده حساس میباشند؟

خیر، موهای کاشته شده بسیار مقاوم می باشند و دائماً رشد خواهند داشت و خصوصیات قبلی خود را حفظ می‌کنند. بعد از زمان ریکاوری می‌توانید مانند قبل موی خود را کوتاه کنید، شانه کنید، رنگ کنید و …

 

آیا بلافاصله بعد از کاشت مو می‌توان به خانه برگشت؟

بله، در کمال اطمینان می‌توانید بعد از کاشت مو به خانه بازگردید. البته درصورتی‌که مسیر رانندگی تا خانه طولانی است بهتر است شخص دیگری شما را تا خانه برساند.

 

چه مدت بعد از کاشت مو می‌توانم به سرکار بازگردم؟

شما روز بعد از کاشت مو می‌توانید به کار خود بازگردید و داشتن یک روز مرخصی کافی است. در کلینیک حکیمان، کاشت مو در تبریز را تجربه نمایید.

 

چه مدت بعد از کاشت مو می‌توانم به تمرینات ورزشی بازگردم؟

تمرینات سبک را می‌توانید یک هفته بعد از کاشت مو شروع کنید اما انجام تمرینات شدید را باید طبق دستور متخصص و بسته به روش کاشت مو بین ده روز تا چند هفته متوقف کنید. شنا کردن در استخر را نیز باید حداقل برای ده روز کنار بگذارید.

 

چه زمان می‌توانم دوباره موهایم را شامپو کنم؟

تا یک هفته بعد از کاشت مو باید طبق دستور متخصص و با شامپوی مخصوص موی خود را بشویید و بعدازآن می‌توانید به روش عادی سر خود را بشویید.

 

مدت زمان عمل کاشت مو چه مدت است؟

طول درمان به تعداد موی موردنیاز بستگی دارد. معمولاً کاشت مو بیش از یک روز طول نمی‌کشد (بین سه تا هشت ساعت). بااین‌حال، در بعضی از موارد، وقتی‌که تعداد تار موی زیادی کاشته می‌شود، بیمار دوست دارد روش کاشت مو در دو روز صورت بگیرد. کلینیک مطمئنی را برای کاشت مو در تبریز انتخاب نمایید.

آیا پس از کاشت مو جای زخم ایجاد می‌شود؟

به لطف مهارت پزشکان متخصص کاشت مو، محل‌های درمان در ناحیه‌های کاشته شده معمولاً  به‌قدری کوچک هستند که جای زخم در عمل قابل‌تشخیص نیست. جای زخم در ناحیه اهداکننده با موی موجود شما پوشانده می‌شود. در اغلب موارد، فن‌آوری‌های جدید بکار گرفته در کلینیک رز باعث می‌شود که خط موی بازیابی شده در عمل قابل تشخیص نباشد.کلینیک دکتر معیری آماده ارائه خدمات زیبایی و کاشت مو در تبریز با به روزترین روش های موجود در دنیا در خدمت شما عزیزان میباشد.

 

به چند جلسه درمان نیاز است؟

تعداد جلسات موردنیاز برای بدست آوردن نتایج مطلوب برای هر فرد و بسته به میزان ریزش موی فرد متغیر است. اما بر حسب تجربه، اغلب بیماران حداکثر به دو جلسه نیاز خواهند داشت.

 

نتایج از چه زمانی قابل مشاهده هستند؟

بیماران می‌توانند فوراً پس از درمان طرح کلی خط موی خود را مشاهده کنید و مو پس از درمان به‌صورت نرمال شروع به رشد می‌کند. ریزش موی کاشته شده در چند هفته پس از درمان عادی است، اما پس‌ازاین ریزش اولیه، مو دوباره قوی و سالم رشد می‌کند و برای همیشه باقی می‌ماند. نتایج را در حدود چهار تا شش هفته پس از درمان می‌توانید مشاهده کنید و نتایج کامل را در حدود شش ماه پس از درمان می‌توان مشاهده کرد.

 

میزان ماندگاری موهای کاشته شده چه مدت است؟

نتایج روش‌های کاشت مو دائمی هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: